Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Fatim - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Fatim - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Fatim

21 Juni 2014 | Thailand, Chiang Mai

Gistermiddag na een hele dag reizen eindelijk aangekomen in Thailand. Was wel een erg vermoeiende dag aangezien ik om 3.30 op moest staan. En toch wel spannend omdat ik moest overstappen in Kuala Lumpur voor mijn vlucht naar Chiang Mai. Maar het is allemaal goed gegaan.

Ik werd opgehaald op het vliegveld wat erg fijn was en hoefde gelukkig niet zo heel lang te rijden naar plaats van bestemming. De eerste nacht heb ik een hostel geslapen omdat alle vrijwilligershuizen vol zaten. Opzich geen probleem alleen jammer dat de matrassen zo hard waren:P
Vanochtend moest om 10.00 uur op de office zijn voor mijn orientatiedag(dat dacht ik tenminste). Kom ik daar aan netjes om 10.00 uur zegt ze dat ik alleen taal les krijg omdat ik de enige ben die nieuw is dus daarom krijg ik geen orientatie. Wat ik overigens erg vreemd vind maargoed ga maar niet meteen beginnen met klagen:P

Na het half uurtje les gehad te hebben moesten ik en een ander meisje die in het hostel verbleven verhuizen naar 1 van de vrijwilligershuizen. Wat een drama met mijn grote koffer al die trappen op. Maar ik heb het gered!:D
Nadat we onze spullen gedumpt hadden zijn we met 2 andere(moeder en dochter) even hier in de buurt rond gaan lopen. Daarna lekker een massage genomen en verder gerelaxed bij het zwembad.

Niet lullig bedoelt mam maar ik zou dit toch niet zo snel samen met jou doen.:P Als je die 2 hoort gaan soms... om gek van te worden haha! Die moeder let ook constant op haar kind en wilt eigenlijk alles weten wat ze doet of gaat doen. De rede dat ze mee is gegaan is omdat ze niet wilde dat haar dierbare dochter alleen zou gaan.. Hoezo je kunt je kind niet loslaten!!!:P

Het huis is trouwens best mooi, we hebben een mooie ruime gezamelijke ruimte. Een keuken waar we kunnen koken, een wasmachine, alle kamers zijn voorzien van airco dus heb niks te klagen hier!!

Tot snel lieve mensen en ik mis jullie!!
Xx Fatim

  • 21 Juni 2014 - 15:39

    Meryam:

    Hahah, nou, je kunt best met mij gaan, hoor, ik ben een heeeeel andere moeder.

    xxx
    mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Fatim

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 4810

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: