Eerste dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Fatim

Blijf op de hoogte en volg Fatim

03 Mei 2014 | Indonesië, Ubud

Gisteren na een reis van 19 uur eindelijk aangekomen in me huis waarRik 10 weken zal wonen. Het is 's avonds echt pikkedonker overal dus dacht echt waar ben ik beland.. Kon eerst nog een vet Grote spin wegjagen voordat ik kon douche maar na een koude douche (warm water deed het niet) lekker naar me bed gegaan.
Ze zouden vanmorgen om 9 uur hier zijn met het ontbijt, ik dus op tijd opgestaan komen ze pas om 10 uur aan..kon dus nog een uurtje langer slapen. Na mijn ontbijtje gegeten te hebben ben ik even naar de supermarkt gegaan om wat boodschapjes te halen en wat rond gekeken in de buurt. Vanmiddag nier zo veel gedaan, ben nog best moe van de reis dus heb mijn boek gelezen en een tukkie gedaan :)

Oh ja er kwam vanmiddag nog iemand van de organisatie langs die vertelde wat de bedoeling is volgende week. Ik ga dus 3 dagen op maandag, woensdag en vrijdag met gehandicapten werken. Het zijn verschillende leeftijden, de jongste is er 7 of 8 en een aantal van rond de 20 en de rest nog wat ouder. De andere dagen kan ik ervoor kiezen om 2 uurtjes te helpen bij zoiets als een kinderdagverblijf. Maandag heb ik gesprek met de directrice dus dan hoor ik meer.

  • 03 Mei 2014 - 10:16

    Marijke:

    Hai.
    Ben benieuwd naar je foto,s en hoe je het daar gaat hebben.
    Gr Marijke.

  • 03 Mei 2014 - 18:36

    Judith:

    Fatim het lijkt me een leuke uitdaging.
    Geniet ervan.
    Gr judith

  • 04 Mei 2014 - 10:56

    Serena :

    He meis!
    Wat leuk om je verslag te lezen! Hopelijk kom je niet nog een keer zo een spin tegen haha.
    Ik ben erg benieuwd naar het werk wat je gaat uitvoeren! Dat is uiteindelijk wat jou daar brengt! Geniet van alles meis!!
    Kusje

  • 04 Mei 2014 - 22:09

    Yvon Meijer:

    Ha die Fatim
    het is gelukt haha
    Al een beetje gewent aan de warmte?
    Blijf je volgen
    Groetjes Yvon

  • 04 Mei 2014 - 22:23

    Marga Oudshoorn:

    Ha die Fatim,
    Dat vind ik dapper van je hoor dat je die spin verjaagd heb.
    Het ziet er goed uit op de foto, mooi uitzicht heb je.
    Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, heel veel werkplezier.
    Ben benieuwd wat je op dinsdag en donderdag gaat doen.
    We kijken uit naar je verhalen.
    Liefs Hans en Marga

  • 05 Mei 2014 - 14:02

    Patricia:

    heey meis !
    wat leuk om je verslag te lezen & super goed van je met die spin.
    ben benieuwd naar de rest van de foto's.
    spreek je snel

    xx patricia

  • 06 Mei 2014 - 14:39

    Paula:

    Hoi Fatim, leuk om je te volgen tijdens dit spannende avontuur!
    Zal wel erg warm daar zijn, dus is een koude douche wel lekker! Hahaha
    Veel succes! Xx Gr, Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Fatim

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 4808

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: