Bye Bali, Hello Thailand - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu Bye Bali, Hello Thailand - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu

Bye Bali, Hello Thailand

Blijf op de hoogte en volg Fatim

19 Juni 2014 | Indonesië, Ubud

Dit was het dan mijn laatste weekje vrijwilligerswerk hier in Bali. Afgelopen woensdag helaas afscheid moeten nemen van alle geweldige kinderen en collega's van sari hati! Ik heb echt een geweldige tijd gehad en zal ze nooit vergeten!

Vandaag druk bezig geweest me alles in pakken en bij elkaar zoeken. Vraag me niet hoe maar alles past gelukkig weer in me koffer:D
Vanavond hebben we nog een goodbye dinner van de organisatie. Ondanks dat het allemaal in het begin nogal stroef liep zijn de mensen va de organisatie geweldige mensen die altijd klaar staan en je zo goed mogelijk willen helpen.

Om 9 uur vanavond vertrekken Sarah en ik naar kuta om daar een kort nachtje door te brengen want morgenochtend vroeg om 7 uur zal ik in het vliegtuig zitten onderweg naar Thailand. Ik zal daar in een weeshuis gaan werken waar ik echt onwijs veel zin in heb!

Het is een beetje lastig om dit verhaal weer aan te vulle omdat er weer iets mis is gegaan met het opslaan van dit verhaal.. En ik heb geen idee meer wat ik toen allemaal geschreven heb.

Xx Fatim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Fatim

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 4798

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: