Thailand??? - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu Thailand??? - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu

Thailand???

Blijf op de hoogte en volg Fatim

08 Juni 2014 | Indonesië, Ubud

Hier zit ik dan alweer halverwege mijn avontuur. De afgelopen 5 weken zijn echt voorbij gevlogen! En nog steeds heb ik het erg naar mijn zin!

Afgelopen paar dagen eigenlijk niet heel veel bijzonders gedaan of meegemaakt. Het werk is nog steeds chaotisch maar daar begin ik me steeds minder aan te storen:) 1 van mijn huisgenootje werkt bij hetzelfdeEproject als ik. Dus dat is wel leuk dat ik niet meer de enige vrijwilliger ben daar.
Het is heel vreemd om te zien hoe een ochtend zo goed kan gaan met het programma en in deEmiddag is het 1 grote chaos en niemand weet eigenlijk wat ie moet doen:p

Vrijdag was helemaal drama, 4 leraren waren ziek dus toen vonden ze het een goed idee om ons maar de leiding te geven over de big group. En er werd ook aan mij gevraagd of ik op een jongetje wilde passen. Allemaal geen probleem maar uiteindelijk heeft me huisgenootje het alleen kunnen doen omdat het jongetje waar ik op moest letten autistisch en hyperactief dus ik kon er de hele dag achteraan lopen:P
Gelukkig gingen we in de middag weer naar de speelhal waar de kinderen lekker hun gang konden gaan.
Alsof de dag niet erger kon werden we vlak voor de speelhal aangereden door een auto. Gelukkig kwamen we er met de schrik en een schrammetje er vanaf. Maar ja leuk was anders!

Savonds lekker bij de pizzeria gegeten met me vriendinnetjes die helaas de volgende dag allemaal weer weg gingen. Het zijn echt geweldige meiden en heb echt hele leuke weken met ze gehad! 2 wonen er in London,1 in Amstelveen en de andere ergens in Amerika. Maar degene uit Londen en Amstelveen ga ik zeker nog zien! Degene uit Amerika word iets lastiger.

Afgelopen weekend gehangen bij het zwembad en vooral niks gedaan:) me huisgenoten waren naar Kuta en omdat ik daar al geweest ben ik niet meegegaan.

Ondanks dat ik het heerlijk heb hier begint de verveling toch wel toe te slaan. Ik heb het idee dat ik al heel veel gezien heb of al ga zien als ik hier nog 3 weken vakantie heb. Daarom zit ik erover na te denken om misschien wel naar Thailand ga voor een paar weken. Ik ga eerst eens uitzoeken of dit mogelijk is dus word vervolgd!!:D

Xx Fatim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Fatim

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4799

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: