Eerste weekje Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Fatim - WaarBenJij.nu Eerste weekje Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Fatim - WaarBenJij.nu

Eerste weekje Thailand

Blijf op de hoogte en volg Fatim

27 Juni 2014 | Thailand, Chiang Mai

Eerste weekje hier in Chaing Mai weer gehad. Wat is het anders zeg dan in Bali. Moet zeggen dat ik Bali toch wel mooier vind qua omgeving.

Ik heb afgelopen week vooral veel gewerkt bij de weeshuis. In het weeshuis zitten 4 kinderen. 2 van 1, 1 van 2 en 1 van 12. De kindjes van 2 en 12 zijn gehandicapt. Leuk om te zien dat ze hier ook gebruik maken van statafels, wel anders dan dat ik gewend ben maar toch het is beter dan niks. Wel zou ik het liefst het 1 en ander aanpassen om de gehandicapte kinderen een zo goed mogelijk leven te laten lijden. Maar helaas is dat financieel niet mogelijk. Het liefst neem ik ze eigenlijk allemaal mee naar huis. Ze zijn echt om op te vreten zo schattig!!:D
Zoals je wel zal merken heb ik het goed naar me zin hier bij dit project. De leidsters zijn echt super lief en proberen in gebrekkig engels me van alles uit te leggen en Thais te leren!:P Het fijn om te merken dat de kinderen steeds meer aan me gewend raken naar een weekje daar geweest te zijn. Gister was het zelfs zo dat ik op elk arm een kind had. Wanneer ik het ene kind neerzetten begon ze te huilen en het andere kind liet me gewoon niet los waardoor ze aan me bleef hangen. En zitten mocht ik ook niet hoor.. moest braaf blijven staan van de kindjes anders begonnen ze weer te huilen:P

In de avonden heb ik het lekker rustig aan gedaan. Het is toch wel vermoeiend de hele dag drukke kinderen om je heen:P Woensdag avond wel naar een 'cabaret' show geweest. Het was niet echt een cabaret show zoals ik berwacht had.. maar het was wel echt hilarisch!! Thais cabaret is dus eigenlijk gewoon een hele slechte playback show met ladyboys!:P Grappig om eens gezien te hebben. Al zaten er wel een aantal goede dansers bij.

Voor het weekend heb ik nog geen spectaculaire plannen, misschien zondag naar een tempel op een berg en morgen zoiezo naar het zwembad om even lekker niks te doen!:)

Tot snel lieve mensen!
Xx Fatim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Fatim

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 1342
Totaal aantal bezoekers 4779

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: