Still like it!! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu Still like it!! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu

Still like it!!

Blijf op de hoogte en volg Fatim

04 Juni 2014 | Indonesië, Ubud

Afgelopen dagen niks kunnen schrijven vanwege de WiFi die er uit lag.
Vorige week weer 2 dagen naar me project geweest om te werken. Op woensdag had ik wat meiden meegenomen die ik hier heb leren kennen. Ze vonden het erg leuk om eens met deze doelgroep in aanraking te zijn gekomen.

Afgelopen donderdag is er een vrouw van 32 bij mij in huis gekomen. Ze is erg aardig en voor iemand van 32 heel chill!
Vrijdag hebben we lekker gechillt en s avonds zijn we uiteten gegaan omdat mijn huisgenootje zaterdag weer weg zou gaan. Was erg fijn om eens iets anders te eten dan rijst!:P
Savonds is er nog een meisje van 18 bij ons in huis gekomen. We zitten nu dus gezellig met ze 3en!

Zaterdag waren we van plan om naar amed in het oosten te gaan.. Maar vanwege een ceremonie wilde geen 1 taxi chauffeur ons daar heen rijden zonder dat we een belachelijke prijs ervoor moesten betalen. We zijn uiteindelijk naar de Headteacher haar dorp gegaan voor de ceremonie. Na een reis op de scooter van 2 uur waarin we ongelofelijk verdwaald waren hebben we uiteindelijk gevonden waar we wezen moesten. Het was nog niet helemaal in het dorp maar omdat het laatste stuk nogal lastig te rijden was voor ons zijn we op zijn balinees naar plaats van bestemming gebracht. Op zijn balinees bedoel ik in de laad bak van een truck! Haha!

Zondag zijn we met een groepje van 5 meiden naar het noorden gegaan. Onderweg zijn we nog bij een koffieplantage gestopt. Daar waren ook de wilde katten gezien van het o zo beroemde koffie hier. Deze koffie word gemaakt door de bonen die de katten opeten en uiteindelijk weer uitpoepen.. Klinkt erg goor en ook nog eens belachelijk duur!! Luwak koffie heet het. Na even rond gekeken te hebben en verschillende koffiesmaken en theesalon geproefd te hebben reden we door naar het noorden. Daar bezochten we een waterval! Was echt heel mooi! We hebben daar in het water gezwommen en wat was dat koud zeg!!!!:o maar lekker verkoelend na een wandeling naar beneden van een kwartier:) na een heerlijke lunch weer doorgegaan naar de beroemde floating tempel. Moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwachte maar het was mooi om te zien:)
Op de terug weg naar huis was er file. Langs de weg verkochten ze aardbeien dus die wilde we wel hebben. Door het autoraampje aardbeien gekocht. Toen bedachten we dat we ze nog wel schoon moesten maken.. Dus de bak met aardbeien uit het raam gehangen en er toen water over gegooid.. Wat natuurlijk gigantisch fout ging omdat al het water onderin de bak bleef zitten.. Dus uiteindelijk toch moeten stoppen om het water eruit te laten lopen.. Maar uiteindelijk wel kunnen genieten van heerlijke aardbeien!

Dinsdag lekker geshopt met me huisgenootje en een heerlijke massage gehad!:D dat is zeker voor herhaling vatbaar!!
Verder weer lekker gewerkt afgelopen week en heerlijk rustig aan gedaan:)

Ik ga me best doen toch wat vaker iets te schrijven maar ik heb het de laatste tijd toch wat drukker dan ik gedacht zou hebben.

Voor degene die het nog niet gezien heeft ik heb flink wat foto's op Facebook gezet.. Dat ging makkelijker dan allemaal hierop zetten:)

Xx Fatim

  • 04 Juni 2014 - 16:07

    Meryam:

    Hahaha . voor een vrouw van 32 ;)

    Goed van je dat je wat andere meiden hebt meegenomen, dat is leuk. En ben je al een kijkje gaan nemen bij de Engelse taallessen?
    Nou, wij krijgen hier het komend weekend (een beetje) Balinese temperaturen :)

    liefs
    xxx

  • 08 Juni 2014 - 16:18

    Fatim :

    Lieve allemaal er is blijkbaar wat verkeerd gegaan de vorige keer waardoor niet me hele verslag er staat.
    Maar heb het aangepast dus nu staat alles erop wat erop hoort te staan!:)

  • 08 Juni 2014 - 16:35

    Marijke :

    Ga gelijk naar je foto,s kijken veel plezier nog.

  • 08 Juni 2014 - 16:56

    Meryam:

    Haha, die Luwak koffie heb ik geproefd in Zeeland. Ik moest inderdaad wel een drempel over maar een vriendin haalde me over. Inderdaad erg duur, we hebben samen een kopje gedeeld :)

  • 08 Juni 2014 - 17:00

    Meryam:

    Tjonge Fatim, wat maak je een leuke dingen mee!!!! Echt leuk hoor!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Fatim

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 4788

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: