Heerlijk hier! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu Heerlijk hier! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fatim - WaarBenJij.nu

Heerlijk hier!

Blijf op de hoogte en volg Fatim

13 Mei 2014 | Indonesië, Ubud

Alweer een paar dagen geleden dat ik wat geschreven heb. Het werk vind ik nog steeds leuk. De kinderen beginnen aan mij te wennen dus ben niet meerzo een vreemde voor hun.

Vorige week een scooter geregeld zodat ik zelf oop pad kan als ik dat wil. Tijdens het regelen van een scooter een meisje uit Delft leren kennen. Ze woont in een ander huis met 12 andere meiden. Afgelopen donderdag evennaaeven naar de monkey forrest geweest. Grappig om te zien dat die apen aan vrouwen hun lange rokken gaan hangen en alles pakken wat ze pakken kunnen.

Het weekend heerlijk met de meiden van het andere huis naar het strand geweest. Zaterdag eerst naar pedangpedang en zondag naar uluwatu wat echt een heel erg mooi strand is! Zondag aan het einde van de middag naar een tempel gegaan in uluwatu en daar de zonsondergang gezien. Was echt een prachtig uitzicht!! Na een reis van 2 uur weer moe maar voldaan in me bedje. Het was echt heerlijk om even 2 dagen het huis uit te zijn.

Gister op het werk kwam er iemand van de organisatie langs om te vragen hoe het ging. Na dven gesproken te hebben vertelde ze uiteindelijk dat er vrijdag (eindelijk) iemand bij mij in huis komt. Daar ben ik wel erg blij mee, het was toch wel erg stil in Dit huis in me eentje.

We gaan zien wat de rest van het avontuur mij nog gaat brengen!:)

  • 13 Mei 2014 - 17:38

    Patricia:

    heey lieverd.
    erg mooi hoor die stranden.
    JALOEEERS..
    moet je wel zeggen dat ik je mis hoor.
    we gaan snel skypen !!

    kusjex. patricia

  • 13 Mei 2014 - 18:08

    Monique:

    Hoi fatim,
    dat ziet er allemaal niet verkeerd uit ;)
    Fijn dat ook de kinderen aan je wennen, maar dat kan ook niet anders want je bent een lieverd en dat hebben ze snel in de gaten! Hopelijk krijg je een leuke huisgenoot waar je het gezellig mee hebt!
    Geniet van alles wat je ziet en meemaakt.
    dikke knuffel monique kim en jan

  • 13 Mei 2014 - 20:11

    Corry:

    Wat een mooie foto's !! Het lijkt mij ook heerlijk daar......
    Geniet van je tijd daar en de omgeving en van al het werk dat je daar doet....
    groetjes,
    Corry

  • 13 Mei 2014 - 20:22

    Meryam:

    Hartstikke leuk hoor, jouw verhaal van de afgelopen dagen. Heerlijk dat je op het strand bent geweest en ja, wat IS het er mooi!!! Mooie foto's.
    Leuk dat de kinderen aan je beginnen te wennen. Ben je nog steeds bij twee verschillende groepen of nu 1 vaste?
    Al gewend aan het links rijden?

    veel plezier weer :) en een dikke kus!

  • 13 Mei 2014 - 23:09

    Marga Oudshoorn:

    Wat een mooie foto's van het strand.
    Nog even dan heb je weer iemand in huis waar je gezellig mee kunt babbelen.
    Veel plezier volgende week met je introductie.
    Ben benieuwd wat je dan allemaal meemaakt.
    Veel plezier, groetjes en knuffel, Hans en Marga


  • 13 Mei 2014 - 23:09

    Marga Oudshoorn:

    Wat een mooie foto's van het strand.
    Nog even dan heb je weer iemand in huis waar je gezellig mee kunt babbelen.
    Veel plezier volgende week met je introductie.
    Ben benieuwd wat je dan allemaal meemaakt.
    Veel plezier, groetjes en knuffel, Hans en Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Fatim

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 4793

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: